Lediga jobb
- Jobb
- Eventkoordinator hos Gustomera AB
Eventkoordinator hos Gustomera AB
Gustomera ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
20 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Vi på Gustomera AB letar efter en ny eventkoordinator till vårt team i Stockholm.
Gustomera AB är specialiserade på uppsökande försäljning av italienska och schweiziska delikatesser. Vi är ett ungt och snabbt växande företag med en ungdomlig personalstyrka.
Större delen av verksamheten är mobil, där vi deltar på mässor, marknader och andra event.
Just nu letar vi efter en organiserad och driftig eventkoordinator som kan hjälpa oss hitta nya säljplatser och utveckla vår verksamhet ytterligare.
I denna roll kommer du bl.a. ansvara över följande områden:
- Ansvara för kort- och långsiktig planering av säljplatser.
- Samarbeta tätt med säljchef och VD för att säkerställa att verksamhetens mål uppnås.
- Skapa relationer med och sköta kommunikationen med kommuner, fastighetsägare och arrangörer för att boka och förhandla avtal om nuvarande och framtida säljplatser.
- Undersöka potentialen hos framtida säljplatser runtom i Sverige.
- Föra och presentera statistik över försäljningsresultat från marknader och mässor.
- Boka boende för kringresande säljare.
- Vara kontaktperson för säljare vid frågor kring säljplatser och boende.
Vem vi letar efter:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av sälj och koordinerade arbete.
Du är välorganiserad, med förmågan att att ligga steget före i planeringen.
Du har god förmåga att knyta - och upprätthålla goda kontakter oavsett situation.
Du är flexibel och tillgänglig när det behövs.
Du är självgående, positiv och har lätt att samarbeta med kollegor i alla åldrar och från olika kulturer.
Vad vi erbjuder:
- Möjligheter att avancera: Hos oss finns chanser att utvecklas och avancera karriärsmässigt i takt med att bolaget växer.
- Omväxlande arbetsuppgifter: Ingen dag är den andra lik, en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö helt enketl!
- Utrymme för egna initiativ: Vi värdesätter nya idéer och ger dig stort ansvar att utveckla rollen och arbetsrutiner.
Krav:
- Tidigare erfarenhet av sälj
- Goda kunskaper i Officepaketet (Word, Excel, PowerPoint).
- Goda datorkunskaper.
- Talar och skriver flytande svenska, samt har goda kunskaper i engelska.
- B-körkort.
Meriterande:
- Baskunskaper i tyska.
Ansökan:
Om du är intresserad av tjänsten som eventkoordinator, vänligen skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och varför du vill arbeta hos oss till: [email protected]
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Circle K Detaljist AB
-
Recnet
-
Recnet
-
NXT Interim Stockholm AB
-
KALLHÄLLS NYA VÅRDCENTRAL
-
Förbättringar på Statsskuld.se: Nyheter & Uppdateringar
Tis, 17 dec 2024 - 08:56 -
Skattetrycket i Kiruna kommun - En översikt av skattesatser och ekonomiska utmaningar
Tors, 23 maj 2024 - 22:26